Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Za poslovni prostor Milovog partnera dali 1,7 miliona * OEBS da se uključi u izborne reforme * Duže od tri godine rješavaju 4.400 predmeta * Za „Carine“ optužili i Mugošine savjetnike * Za poslovni prostor Milovog partnera dali 1,7 miliona * Austrija na nogama zbog Putina * Probušene čarape
ISSN 1800-6299

Strip

Riječ Dana
MOMČILO VUKSANOVIĆ, PREDSJEDNIK SNS-a :
Iz najavljenog djelovanja vlasti može se naslutiti da kroz izmjene zakona slijede napadi na Mitropoliju crnogorsko-primorsku i eparhije SPC. Međutim, ubijeđen sam da će to biti uzaludan pokušaj.

Vic Dana :)

Moja žena stavila telefon da joj se otključava na prepoznavanje lica. Skinula šminku i sad ga nosi na dekodiranje.

Prva žena na Mjesecu :
- Hjustone, imamo problem!..
- Šta je??
- Nema veze, ništa....
- Šta je problem??
- Ništa!!
- Molim te reci nam šta je problem?!..
- Znaš ti dobro šta je problem!!!!!

Pitaju plavušu koliko ima godina.
- Ma ne znam, to se stalno mijenja!

Kaže plavuša plavuši:
- Počela sam da sumnjam u svog muža, mislim da mi zadnje dijete nije njegovo...

Plavuša se jada prijateljici:
- Ah, trebam se naći s dečkom, ali sam potpuno zaboravila jel u 8:30 ili u 3:80!

Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Aktuelnosti - datum: 2018-08-11 I DRUGA NOĆ U NIKŠIĆU NA „LEJK FEST” NASTAVLJENA DOBRIM ZVUCIMA
ROKENROL FEŠTA
Dan - novi portal
-„Atomsko sklonište” „Van Gog” i „Goblini” bendovi su koji su svojim nastupom obilježili drugo veče nikšićkog muzičkog festivala „Lejk fest” koji se održava na obalama jezera Krupac. Splitski „Mind ZOO” i energični Kragujevčani iz grupe „KBO!” zagrijali su binu i publiku koju su potom prepustili starim znalcima Brunu Langeru i njegovoj družini iz Pule. Nikšić im nije, rekao je Langer „Danu”, nepoznat teren jer su tu već bili prije nekoliko godina, tako da im je sinoćni nastup uveliko olakšan.
– Fenomenalna publika je na „Lejku”. Mislim da je za cijeli region ovaj festival vrlo bitan zbog opstanka za mene najljepše stvari na svijetu, a to je rokenrol - istakao je Langer.
Sa „najljepšom stvari” na svijetu zvanično se druže 42 godine, i za to vrijeme „Atomsko sklonište” je „stvorilo” više od 150 pjesama. Listu numera koje izvode na koncertima nikada nemaju, a sinoćnji su počeli sa „U vremenu horoskopa”, a završili sa „Djevojkom broj 8”.
– Sve ono što ste čuli između je išlo u odnosu sa reakcijom publike kojoj se mi uvijek prilagođavamo. U suštini, rokenrol fešta - istakao je vođa hrvatskog hard-rok sastava.
Rok veterani obećavaju ove zime dugo očekivani ulazak u studio, i možda novi album.
– Kada smo počinjali snimali smo godišnje po dva albuma. Sada samo sviramo i putujemo po svijetu, ali ove zime biće nešto novo. Znam da predugo obećavam i ne bih volio da ličim na ovdašnje političare po tome - rekao je Langer.
„KBO!” iz Kragujevca postoji već 36 godina, i mnogi ga smatraju najstarijim pank sastavom na prostoru bivše Jugoslavije. Član benda Saša Vujić kaže da ne čekaju zimu i uvijek imaju nešto novo.
– Novi album je izašao u oktobru prošle godine, singl se trenutno snima, a novi spot će biti gotov za mjesec. Bez obzira na godine mijenjamo se jer smo shvatili da treba biti malo profesionalniji u svemu, a ne samo izaći i imati kao tu neku energiju iz duše. Sad imamo i iz duše ali i iz tehnike, jer treba napredovati tokom vremena, a ne stagnirati jer stagnacija je nazadovanje - naglašava Vujić.
Prošlogodišnji njihov album „Prosta proza” skup je singlova nastalih poslednjih trinaest godina. Na bini nikšićkog festivala bili su 45 minuta, a nizale su se bez prekida numere jedna za drugom.
– Ova publika voli žešću muziku i zato sviramo bez pauza između numera. Večeras su čuli mnogo toga od nas, nadam se i da su oni pijani skapirali pošto su pjesme sve spojene - ističe Kragujevčanin.
Energetski rokenrol set sinoć je priredio i „Van Gog” , pa su se nizali hitovi „Polje snova”, „Neko te ima”, „Ludo luda”....Za njima na binu su izašli „obnovljeni” „Goblini”,pa „Chiapas (Rage agains the machine tribute bend)”, a za kraj i u sitne sate nikšićki „Pankreas”.
Večeras binu na obali Krupca preuzimaju Bubnjivi, Helem Nejse, Vlatko Stefanovski Trio, DST, Marčelo i „The Prodigy Tribute”. B.B.

„Iks oks” sa limenkama

U okviru kampanje „Rock&Recycle”, koju realizuju „Ozon”, Pivara „Trebjesa” i organizatori festivala, juče popodne igro se „Iks oks”. Nekoliko ekipa sa limenkama igrale su tu nekada popularnu igricu, ali na specijalnom aparatu koji je obezbijedila Pivara.
U skladu sa kampanjom „Svaka limenka se računa” organizovali smo samo za večeras ovu igru za koju je neophodno devet limenki. Cilj je jasan, sakupi otpad i dobij nagradu, a za šest najboljih „Trebjesa” je obezbijedila poklone - rekla je Milica Vujović koordinator kampanje, podsjećajući da sva tri dana festivala u cilju zaštite životnog okruženja posjetioci prikupljaju i plastične čaše za koje takođe dobijaju nagrade.

Prase na ražnju i ozrinićki pasulj

Kratkotrajna kiša juče je rashladila kampere u kamp prostoru festivala, ali je „život” pod šatorom i na otvorenom vrlo brzo ponovo normalizovan. Tokom dana, pripremajući se da isprate večernje nastupe omiljenih bendova, gotovo iz svakog ćoška kampa ponešto se dimilo. U dijelu za motocikliste tradicionalno Ekološki pokret „Ozon” je organizovao pripremanje pasulja, i to ne bilo kojeg nego onog iz nikšićkog naselja Ozrinići. Kuvar i ove godine bio je Dragoslav Čizmović koji sa svog imanja iz Ozrinića donese recepturu „šta stigneš i kako stigneš” i namirnice.
– Sve što vidite je „No GMO” hrana sa mog imanja, voće, povrće, i „adidas” slaninica. Sve se to stavi u vojnu „manjerku” i povremeno miješa, a onda ko voli, nek izvoli, besplatno je za sve - rekao je kuvar iz Ozrinića inače član „Ozona”.
Dok je kod njih mirisao pasulj, kod Srba sa Pala okretalo se prase na ražnju. Glavni krivac bio je Vojislav Brezo koji je u kampu, kako kaže, po prvi put i to slučajno.
– Moj prijatelj je danas u Manastiru Ostrog krstio sina, i kako sam bio na primorju došao sam i eto nas na obali Krupca. Nisam tu zbog muzike i festivala, već druženja, a inače me ti tonovi koje čujem sa bine uopšte ne zanimaju, da su gusle to bi već bilo drugo - pojasnio je Brezo.